Nie masz jeszcze konta?

lub

Zarejestruj się

Godziny otwarcia obiektów w Twojej okolicy

czynneoddo.pl - obsługa klienta

Zaloguj | Zarejestruj się


T-Mobile - infolinia, biuro obsługi klienta (bok)

Infolinia, biuro obsługi klienta T-Mobile - połączenia z numerów stacjonarnych 22 413 69 96 Infolinia, biuro obsługi klienta T-Mobile - połączenia z numerów komórkowych 602 900 000

Czynne 24h/7

24h

24h

24h

24h

24h

24h

24h

Inne:

15 Ilość obiektów T-Mobile

Zobacz adresy T-Mobile

Dodaj adres T-Mobile

Infolinia Handlowa

08:00 - 22:00

08:00 - 22:00

08:00 - 22:00

08:00 - 22:00

08:00 - 22:00

08:00 - 22:00

08:00 - 22:00

Klient indywidualny

08:00 - 17:00

08:00 - 17:00

08:00 - 17:00

08:00 - 17:00

08:00 - 17:00

nieczynne

nieczynne

Klient biznesowy

08:00 - 17:00

08:00 - 17:00

08:00 - 17:00

08:00 - 17:00

08:00 - 17:00

nieczynne

nieczynne

Adres korespondencyjny

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

Adresy internetowe

www.t-mobile.pl


opinie o T-Mobile Opinie / Komentarze:

0.38 [komentarze: 13]

połączenie z konsultantem
Witam! To jest wręcz skandal. Nie można normalnie o żadnej porze porozmawiać z konsultantem bez wysłuchania nieskończonego bębnienia w telefonie . Ostatnie moje -nie mogę nazwać tego połączeniem- połączenie to ponad 17 minut bębnienia w słuchawce w końcu się rozłączyłam i całe szczęście bo za ten"chwyt " zapłaciłam netto 3 zł. Jak można tak swoich klientów naciągać-WSTYD!!!!!! Czekam tylko końca umowy i ewakuuję się z tej sieci-nadmieniam że mam 4 telefony w tej sieci. Kiedyś to może była w porządku sieć, ale teraz nie mam już takiego zdania i nikomu bym nie poleciła. Taki cud połączenia z konsultantem kosztuje niemałe pieniądze.
komentarz dodany przez Barbara Sosik (19.06.2015)
TOTALNA TRAGEDIA !!!!!!!!!!!
Nie mogę tego pojąć że o jakiejkolwiek porze się nie zadzwoni, to już na wstępie ostrzegają że oczekiwanie na połączenie z konsultantem wynosi ponad 10 min. To by było bardzo miło po 10 min. usłyszeć głos konsultanta. A nie godzinę waszą melodyjkę ! Puśćcie przynajmniej jakąś przyzwoitą muzykę, albo radio !! Żygam już tą smutną syfiozą , po godzinie czekania !
komentarz dodany przez Adam Juraś (02.07.2015)
wymiana kom.zmiana z karty na abonament
zaczynam miec dość flegmatyczne włączenia mojego nr spowrotem. czekam na aktywacje 20 godz jestem osoba ktora nie potrzebuje tel. do pierdzielenia za przeproszeniem przez tel, tylko jest mi potrzebny do prowadzenia interesów, jeśli tak jest w tej firmie gdzie tak sie wszystko załatwia to nie ma sie co dziwic że traca klijentów zamiast zyskać. mam 24 godz na rozwiazanie umowy i to zrobie koniec lekceważenia klienta.
komentarz dodany przez MACIEJ (03.07.2015)

Oceń i skomentuj. Twój głos pomoże innym.

Zobacz wszystkie komentarze